Tillbaka

Hej ni som inte givit upp om en nystart här på bloggen. Jag är mycket imponerad! Jag kan inte lova att det kommer bli någon fortsättning men jag ger det ett försök. Klara och Elsa är nu i Berlin igen medan stackars jag är kvar i Stockholm och får väl uppdatera er om det enformiga liv jag lever här. Nu har jag dock haft en underbar weekend i skåneregionen (därav har jag bilder och lägga upp och motivationen att blogga om det) där jag även firat min födelsedag. Har dessvärre slutar använda min kamera så det får bli iPhone-bilder med coola filter. Enjoy! 

Resan började på tåget, grabbarna och kornet drack öl, jag var superbakis (hade bara sovit 50 min den natten)
Sedan kom vi fram till en strålande sol och ett välkomnande skånegäng som delade in oss i två sovlag
Bärshäng i folkets park

Sedan gick vi hem till Jonas och Mårten som bor jättefint och drack mer öl!!

Sedan gick vårt lag hem till ännu en superfin lägenhet där Susanna och Fanny bor. Nästa morgon vaknade jag Andreas av sång och tårta på sängen. Har världens bästa vänner.
Efter frukosten åkte vi till Köpenhamn


Och, hör och häpna, drack mer öl

Och efter det däckade alla på tåget på resan hem till Malmö

Nästa dag spelade Solen i Lund och större delen av gänget åkte dit. Själv valde jag att stanna hemma och kolla på Melodifestivalen. Inga vidare bilder men det var myspys
Sedan hade Susanna och Fanny fest tills grannarna klaga, så galet lever vi! Tog inga bilder då heller tyvärr men även det blev en hit. En bra helg med andra ord. 
Puss på er!  



Allmänt | |
Upp