Helgen

Hallå kompisar! Klara här, dags att bidra med mitt första inlägg kändes det som. Allt som allt är Berlin asfett och superskoj, tycker att mina kära sambos har summerat det rätt bra hittills.
 
I fredags hade jag och Malls vårt första test i skolan, vilket vi (läs Malin) nojade sönder över. Det visade sig dock vara mindre läskigt då det bestod av ett ensamt litet papper som vi själva fick rätta och sen slänga i papperskorgen... Detta firades i alla fall med att gå ut och äta på restaurang! 
 
De flesta av oss var mindre nöjda med maten, exempelvis jag som råkade beställa en skål med bläckfisksoppa utan att faktiskt tycka om just bläckfisk. Å andra sidan kostar maten här typ nada så det gör liksom ingenting och allt var väldigt trevligt ändå.
Efter maten mötte vi upp lite fler svenskar för å dricka öl.
Sen kom lördagen och vi inveg lyan med lite inflyttningshäng! 
Vi drack drinkar.
Pimpade med ljusspel på väggen.
Och ballonger såklart :):):):)
Sen gick vi ut och dansade en massa, det var skoj! Nedan är nog Malin lite trött och lyckas mindre bra med hållningen...
Å så idag har vi inte gjort så mycket, förutom att vara sega och promenera lite över Tempelhof i solnedgången. 
SÅ, nu var det avklarat och tog mig en hel evighet. Puss å hej! /K
 
Allmänt | |
#1 - - KlaraMamma från 5an:

Ser helt magiskt ut 😊 puss & hej Malin åsså

Upp