Adna

 
Efter tre veckor av blod, svett och tårar skickade jag tillslut in min tenta i måndags. 16h framför datorn och jag var såhär mörbultad. Men! Nu är den inne, och jag är äntligen ute i friheten igen.  
 
En bra grejj man kan göra när man inte är djupt nersjunken i böcker om orientalism och martyrskap, är att lyssna på människan med topp 3 bäst röst i världen. (obs ej överdrift) (på riktigt alltså) 
Konceptet/konserten/eventet (?) hette Ja Ja Ja Berlin (?x2) och ägde rum på Flux Bau och bjöd på lagom dimmigt ljus över Oberbaumbrücke.En suddig Adna som sjunger så bra så att armarna fylls av knottror och gåshud och ståpäls osvosv.
Adna + GretaNorska bandet Team me
Försök till gruppbild på mig, Adna och Julia. Gick halvdant då Julia fick ett ryck och sprang ut ur bild ungefär samma ögonblick som vår kärlek skulle förevigas. Den tokan. You know you love us.
 
/Elsa
 
 
Allmänt | |
#1 - - a to the d to the n to the a:

<3 <3 <3 puss <3 <3 <3

Upp